21 Eylül 2011

İçses!


İçsesimle çok iyi anlaşabiliyorum. Beni hep neşelendiriyor içten içe… Bana hep neşeli ve mutlu olmam gerektiğini bağırıp duruyor. İşin garip tarafı içses fısıldar benimki bağırıyor. Neyse diyorum bağırsın dursun nasılsa sadece ben duyuyorum. Sadece bana özel bişeyimin olması ne güzel :)
Bas bas ve bağııırrr! İşte içimdeki sesin kıpırtısı hep böyle. Renklendiriyor beni çoğu zaman. Çoğu zaman hangi renk olduğunu kendi bile bilmediği bi ses tonuyla bana bişeyler anlatmaya çalışıyor. Ve en çokta siyah beyaz olduğumda güzel olduğumu söylüyor bana. İnci gibi dişlerin, simsiyah saçların oh ne güzelsin nostaljik kız diyor!...
Ne diyorsa diyor işte, işi gücü beni neşelendirmek…
Ne dese haklı ama :)
Seviyorum seni benden öte, benden içeri: içsesim!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder