17 Kasım 2011

Ve öyle buyurdu durdu; halkımın insanı!

Ne de çok sever benim halkımın insanları birbirini etiketlemeyi!
Ona şucu, buna bucu, diğerlerine öcü der durur, her halta bir yakıştırma yollu şemsiyeler açıp kendini de yağmur diye yağdırır benim halkımın insanı!
Aslında çoğu bunu kendi fikrine uymayan, karşı görüşünde ki insanları anti parantez açarak onları noktasına, virgülüne bakmadan ayırarak yapar ki (hiç kibar olamayacağım) binevi yobazsallaşma yolundadır kendisi! Etiketçiliğin yobazlığın ta kendisi olduğunu bilmeden konuşur. Faşist der, dinci der, ırkçı der, taklitçi der, süslü der, satanist der, rockçı der, apaçi der ve ‘aptal’ der… der de der yani. Ve çoğu da aptaldır işte böyle!
Sonra birde genellemeler yapar durur benim halkımın insanları!
Bu bunu giyiyor öyleyse böyledir, şu şunu yiyor öyleyse şöyledir. Onlar zaten hep öyle. O hep aynı hatayı yapar, sen zaten hep aynı yalanı söylersin, ben zaten hep severim seni… ama ben artık hiç sevmiyorum bu etiketçi bizi!!!!
Erkekler Mars’tan, kadınlar Venüs’ten, erkekler futbolu kadınlar alışverişi sever. Çocuklar cici bebe sever, büyükler cicili bicili sevmez öyle. Öğrenciysen kazıklarım, hemşerimsen sana indirim var. Kızların rengi kırmızı, erkeklerin ki mavidir. Kadınlar erkeklere göre daha duygusaldır. Ben yengeç, sen balık aman şuda kova burcudur. Büyük balık küçük balığı yer. Erkekler daha özgür, kadınlar daha evcildir. Ben padişahsam herkes köledir ve bilmem ne bilmem ne bilmem ne gibi ardı arkası gelmeyen bissürü ıdıya vıdıya yapılmış genellemelerimiz var halkcanak!

Değilim kardeşim Venüs’ten filan değilim gayet dünyalıyım, futbolu basketbolu da çok seviyorum hatta fifa’dan counter’a, nfs’den call of duty’ye her türlü oyunda ilgimi çeker. Hadi diyin hadi ‘erkek fatma’ diyin genelleyin hemen! Duygusal filanda olmaya zorlayamam kendimi, odunsam odunumdur. Bayanım diye kibarlık taslamak için kasıp duramam kendimi. Her daim düğüne gidebilecek hazırbulunuşlukta barındıramam görüntümü. Özgür kızın onbeşinci versiyonu olmaya da adayım aynı zamanda! Bu devri bilmem ama benim devrimde ne kimse padişah ne de köle! Etiketlerinizin hepsine benden gelecek güzel bir tını verebilirim size;
Buyrun;
‘Tıııınnnnn!’
Ayrıca bırakın artık şu son zamanlarda pek çok duyduğum saçma repliklerinizden olan çikolata ile ilgili olan kısmını. Kızlar çikolataya bayılır, kızlar çok sever çikolatayı, kızlar hep yer. Peki ya Afrikalı kızlar?

Gerçi sizin için onlar sadece kızlar!!!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder