23 Aralık 2011

Varım! Ya da Yokum! Tamam la Varım! Ya da Yokum Yok!

Çevremdeki insanlara ne çok soruyorum şu ‘emin misin?’ sorusunu. Bide bikere filan değil, üstüne basa basa beş, on, on beş kere… Acıyorum size çevremdeki insanlar :P
Benimle baş etmek zorunda olduğunuz için haliniz içler acısı! Ama ne yapalım çevrenize atılmışım bikere geri dönüşüm yok :) Hani bende isterdim bana göre bi dönüşüm kutusu olsun kendimi faydalı bi şekilde imha edeyim diye ama yok… yiihahahaaa !
Neyse konumuz bu değil, konumuz ‘emin misin?’ sorusu ki önemli bi soru bence. Neden şikâyetçisiniz bu sorumdan! Hani ben o yüz ifadesindeki 2 yıl garantili mimiğini görmek istiyorum. Hadi iki olmasında bir olsun ya da birkaç ay olsun ama garanti olsun! Yani böyle olmuşla olmamış arası, yoruma açık, nereye çekersem oraya gidebilen yüz ifadeleri ile gelmeyin bana!
Bana ya git deyin ya da gel.
Ya yakışmış deyin ya da yakışmamış.
Ya seviyorum deyin ya sevmiyorum.
Ya varım deyin ya yokum!
Ama ben artık yokum… Kutuma da gitmek istemiyorum Hamdi Beeeeeeeeeeeeeeey….! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder