20 Şubat 2012

Öküz, Tren vb!

Bir insanın bakışlarını tanımadığı başka bir insanın gözünün ta dibine dikip ööööyle bakmasına hiç anlam veremiyorum ben! Ahanda te bu insanlardaki te bu davranış bozukluğunu anlamlandırabilen varsa banada te bi özet geçiverse ya, olma mı ?:)
Hani hemcinsimsindir üzerimdeki kıyafet hoşuna gitmiştir; ona bakarsın anlarım, ojelerim iğrencine kaçmıştır; ona dikersin gözünü, onu da anlarım, ya da mesela ‘ne enteresan tipi var la karının’ diye geçmiştir aklının kıytırık bi köşesinden, hadi ona da eyvallah ama gözünü gözümün ta dibine dikerek o yamyam bakışlarından bir romantiklik çıkarmamı beklemiyosundur umarım hemcinsim olarak. Varsa öyle farklı sempatikliklerin ‘Hadi canım başka kapıya! Kısa vadede ilgilenmiyorum, uzun vadelisi hiç mümkün değil!’

Peki ya bunu yapan gözleri yuvasından fırlayıp onu terkedesice bir erkekse! İnanın çok itici oluyosunuz benden söylemesi. Hani bide hatun senin ona tren muamelesi yaptığın öküzlüğünü farkettiyse ve ‘ne bakıyo lan bu bana?’ diye dönüp şöyle bir baktıysa anında öküz altında buzağı arama işlemlerine başlamayın! Bi durun hele bi sakin olun, bi soluklanın, hemen odunları ateşe vermeyin ki burada ki odunluk konumunu teşkil etmeyesiniz! Amaaan bende sanki güzin ablayımda öğüt veriyorum yardıma muhtaçlara! 
Tiuuuuuuv banane la çokta umrumda mı sanki belki aklınızın bi köşesinde kalırda kelebekli melebekli biyerde okuduydum hatunun biri böyle bişeler düşünüyodu belki bi gerçeklik payı vardır diye düşünüp dediklerimi dikkate alırsınız, belki de sayemde hayatınızın hatununu tavlarsınız fena mı olur! Oooh bana bol sevaplar, size de bol mutluluklar daha ne! Bi taşla kuşlar, bıldırcınlar, güvercinler, çifte kumrular, bol bereketli ağşamlar hacıı :) 

Ama uçuşunuzun iniş kısmına dikkat edinde albatros kuşu gibi gökte türlü hünerleri sergileyip karizma abidesi olduktan sonra 3.5 metrelik kanatlarının dengesine hakim olamadığından şaşkoloz bi iniş yapıp bi çuval inciri oturup tek başınıza yimeyin kızarım haa!
Neyse ben güzin ablalıkta level atlayıp teyze moduna geçmeden nerden başlayıp nerelere getirdiğim yazıma bi son veriyim. Basıyım gidiyim dahada güzin ablanın adını ağzıma almıyım. Bidahakine affetmem kendimi. Kendime restide çektim o zaman bana artislik yapacak yoksa ben içimdeki güzini kıçın kıçın ilerleterek çıkartıyorum;
Kıç, kıç, kıç, kıç.. şey pardon çık, çık, çık, kaç, kaç, kaç, kaç, çııııııııııııııııııııık!….  

Çıktı oh bee :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder