8 Mart 2012

Böyle Hatun Varsa Hepimiz Erkek Olalım!!!

Ben erkek olsaydım diyorum, düşünüyorum, hayal kuruyorum!
Ben erkek olsaydım üfff varyaaaa :) en şukelasından daşş gibi bi hatun bulur sonra onun yollarında törpülerdim tırnaklarımı :) Hem çok güzel, hem çok akıllı, hem çok eğlenceli, hem çok becerikli, hem hem hem ımmm ne biliyim çok olurdu işte herşeyi. (dipnot: yazımı okuyan erkek birey ‘nerdeeeee öyle hatun teey!’ diye bi iç çektin sen şimdi farkettim ama dert etme alıcıları aç er yada geç bulacaksın o hatunu, hissediyorum ben! :) Çok anlayışlı, hoşgörülü filan olmasına gerek yok ben sevmem öyle insancıl özellikleri çok olan kişilikleri. Ananemi, babanemi  hatırlatıyo öyle insanlar bana çünkü :)
Neyse işte sonracıma kıskanç olurdu benim hatunum, hemde fazlasıyla. O beni kıskandıkça ben egomla kanka olurdum. Ee tabi kolay değil yani hem güzel, hem akıllı bi hatun tarafından kıskanılmak ve haliyle bende onu çok kıskanırdım hatta Muazzez Ersoy’u kolundan tutar hatunumun karşısına getirir ‘kıskanırım seni beeeeeeeyn, kıskanırım kendimdeeeeeeyn’ türküsünü çığırttırırdım. Kendim çığıramazdım heralde sesimde o kadar güzel olmayıversin canım, yağuşuhluluk neyime yetmiyo!
 Çok pratik zekalı bi hatun olacağından ben her dakka yanımda isterdim onu ve duyarlılığı, ince fikirli olması gibi özellikleride number one’ım olurdu vallah billah :) Öyle anam, bacım, çocuğum, sevgilim, yoldaşım, eşdaşım, gardaşım, dostum gibi tüm özellikleri içinde kapsayan bi hatun olmazdı bikere! Hem o ne öyle ya kampanya varmışta paket indirimi yapılmış gibi. Sevgilimse sevgilimdir ve ancak ileride eş olabilitesi vardır dahada ötesi yoktur. Hani madem ille hepsini kapsayacaksa bi gezegen keşfederiz orda iki başımıza yaşarız yani ama yo yo anında vazcaydım olmaz öyle ben özlerim anacım dostumu, gardaşımı, adaşımı filan.. Lafın özü içinde her türlü kişi zamirini barındıran hatun istemezdim erkek olaydım :)

Evrenimiz için çok büyük bi eksiklik aslında benim erkek olarak doğmuş olmamam :P En çokta hatunlara üzülüyorum erkek versiyonum olacak olan ben gibi yağız, cengaver, delüganlu bi varlıktan mahrum kaldılar :) Ama bi yandan da düşünüyorum böyle her daim sabah egzersizi yapabilitesi varmış gibi taytlı taytlı hatunlarıııı, sonracııma böyle her daim düğüne, kokteyle gidebilecek hazırbulunuşluktaki badanalı hatunlarııııı hatta esmer olmayı sindirememiş sarı olmak istemiş ama dip boyası ile kendini ele vermiş kara-sarı hatunları gördükçe erkek olasım kaçardı benim be! Ayy valla ayaküstü acıdım size beyler, işiniz zor. Adamın bakasını kaçırdıkları yetmiyo bide böyle tayttan, makyajdan,sarışınlardan soğutuyolar insanı dimi! Haklısınız valla, ayaklanın, yürüyün, yanınızdayım her daim :)
Neyse işte diyorum ki bende dişi olarak gelmişim dünyaya böyle sürekli biyerinden patlak verip de inmeyi bekleyen bir türün mensubuyum. Nasıl seviyorum böyle saçımla, başımla, tırnaamla, onun ayakkabısı bunun çantasıyla, şunun giydiği pantolonun potluk yapan kısımlarıyla, ceketi bol gelenin dar omuzlarıyla bilmemnesiyle ilgilenmeyi, onu bunu tutup ayağıma toprak bulaştırmayı, herkese şefkat gösterip kalbime mürekkep gibi yayılan duygularımla genelleme yapmayı, dedikoduyu, çene çalmayı, trip atmayı, dudağımı büküp bi kenarda ilgi beklemeyi… Daha sayamadığım biçok özelliğini barındırdığım bu türün mensubu olarak aslında esas vuruşu yapmak istiyorum ki oda şudur;
Bigün değil hergün kadın olan, her davranışında kadın gibi kadın olan, söylediği sözü önce tartıp sonra söyleyip kendinde şık durduran, annelik dahil tüm sevgi, şefkat olgularını dünyasına üleştiren ve de dışıyla/içiyle herşeyiyle güzel olan kadınların Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun!




2 yorum:

Unknown dedi ki...

Nerde be :D

rahmetlik dedi ki...

kadın dediğin ahtapot gibi olacak sarınca bırakmayacak bırakınca da ölmüş olacak bıraktığı ...

Yorum Gönder