2 Nisan 2012

Vıjjjt Dedik Bittiii!

Arkadaşımın ‘aa nur bak bu şarkı güzelmiş bi dinle belki seversin’ dediği şarkıyı sevmediğime karar verdiğimde daha şarkının 36. saniyesindeydim. İnternette sonuna kadar izlediğim video sınırlı sayıda. Bide hızlandırma, ilerletme düğmesi varya iyki var o düğmeler! Yoksa nasıl sabreder beklerdik hiç bilmiyorum bu maymunsu sabırsızlığımızla.. Tabağımdaki yemeği sonuna kadar bitiriyorum o ayrı. O tamamen benim doymayan midemin kara delik tavrı takınması ama böyle sonuna kadar gidememe gibi bi üşengeçlik mi deseeem yoksa ‘aman sonu belli işte’ meraksızlığımı deseem böyle bohem bi klişe yapışmış üzerimize atamıyoruz! Bi sabırsızlık bi maymun iştah teşhisi koydum hepimize ve sonrasında kendi kendime şöyle bi diyalog geçirdim içimden;
Ben: Çabuk mu karar veriyorum ya ben!
Yine ben: Yok canım niye çabuk olsun ki, tam kararında işte !?
E yine ben: Ayy  yok yok tahammülsüz pisliğin tekiyim işte altı üstü 2 dakikalık şarkıyı sabredip sonuna kadar dinleyemiyorum!
Tabii ki de ben: Dinlersin de işine gelmiyo tabi çakaal!
Kendim olan ben: Amaaan ne halin varsa gör.

Bakın işte ne bi çaba ne bi iki dakka anlıyım dinliyim kendimi yok hemen ‘amaaaaaaan ne halin varsa gör’e bağlıyorum olayı.
Hepimiz hızlı trenlerimize binmiş vıjjjt o tarafa vıjjjt bu tarafa kaçışıp duruyoruz. Ne bi yolun sonuna kadar gittiğimiz ne de kurduğumuz cümlelerin sonunu adam gibi getirdiğimiz var! Anca trenlerimizin raylarında gürültülü frenler yapıp sise, buluta doğru hızla ilerliyoruz. İki dakka durup güneşi koklasak ölürüz sanki!
Endişeleniyorum bu gidişle Azrail bile 3 saniyede alacak canımızı. Hık mık derken geberip gidicez. O bari insaflı çıksa da son sözlerimizi söyleyecek kadar zaman tanısa bize! …. :)
 Sahi hiçte düşünmedim son sözlerim ne olurdu acabaa!
Hem zaten ölürsen böyle en uzun günde öleceksin zaten, düşmanların ne kadar sevildiğini daha fazla görsün diye! Böyle bişey okumuştum biyerde, aklımda kalmış, ne güzel :)

Bu sefer bi şarkı yerine çok ama çok sevdiğim bi film geldi aklıma;  Life is Beautiful
E bide soundtrack'i var tabi; La vita e bella!






1 yorum:

rahmetlik dedi ki...

of of yine sen yine harika bir yazı daha yazılarını okuduğum zaman ya bu kız ne kadar haklı diyorum gerçekten bakış açın süper yazılarını okuyacağım hepsini yaz her zaman sen .Bu özellikler insanların maymun iştahlı olduklarından değilmidir zaten sevgileride böyle işte bu tür insanların sonunu getiremiyorlar ...:) bu arada müzikler düzeliyor :D

Yorum Gönder