22 Temmuz 2012

Bir Ergen Sesi Olarak: Zaa!


‘Ohanos’ diye şaşıran kızın ensesinde ‘şaaappadanak’ sesini çıkarmak istiyorum. Bu konuda ciddiyim. Hatta genç kızımız o hosturuk tepkiyi verdiğinde kitapçıda olmasaydık horonos hooytt diye ürkütme girişimlerinde bulunabilirdim çoktan amma velakin böyle kitapçı gibi ulvi ortamlarda hanfendi çizgimden çıkıp çirkinleşmek hiç tarzım değil. Ucuz kurtuldu yine ergen bozması.
Neyse işte diyorum ki hiçbişeyden çekmedik şu yeni çağın yozlaştıra yozlaştıra ortada conconcana bıraktığı ergen genç kızlarımızdan çektiğimiz kadar. Gerçi bunların conconu ayrı panpişi ayrı ikoncanı ayrı ama yine de hepsi aynı b.k işte.
Mesela ‘saat sakız olduu cınım ben acıktaam’ diye uzun ince bir yola cümlelerini sıralayan panpiş ergenin beyninin saat yönünün tersine çalıştığı kanısındayım. En uzak durulası çeşit olduklarını iddia ediyor ve bunların velilerine Allahtan sabır yakınlarına bol eğlenceli güldürgeçli dakkalar dılıyoruuum cınımlarım benaam :)

Birde bu daha körpecik yaşında kaybettiğimiz, ümidi kestiğimiz genç kızlarımızın dikkat çekmek için yavru, sevimli bir köpeği yanına katıp götürmeleri yok mu ifrit oluyorum. Böyle yerçekiminin tersi yönünde dikine dikine bi sinir oluşuyo bende ki evlerden ırak. E be kızım o yavrucağın suçu ne ki onuda alet ediyosun dikkat çekme girişimlerine. Hani annenin babanın ilgisini çekmek istiyosan git parmağını prize sok, kendini intihar girişimlerinde filan bulun. Ama yok ben karşı cinslerimin dikkatini çekmek istiyorum diyosan o zamanda bu ara moda olan şu kot şortcuklardan giymen yeterli bence. O girişimlerine alet ettiğin yavrucak sadece teyzelerin ‘aman ne sevimli şeysin sen öyle’ diye sevgi, şefkat patlamalarına yol açıyo ve onunda seni pek ilgilendirdiğini sanmıyorum. Keşke o yavrucağın mamasıydı, suyuydu, çişiydi, kakasıydı, oyun saatiydi, depresyon dönemiydi gibi inceliklerinin hepsiyle ilgilendiğine bir inanabilsem de biraz olsun içim ferahlayabilse. Ama gidip para verip sırf egolarını tatmin etmek için sahibi olduğunu sandığın şey senin oyuncağın değil bunu o karpuz çekirdeğinin yüzde ikisi etmeyen beynine sokmalısın küçük panpiş!
Bak yine öfkeden delirdim, bir boğa gibiyim. Durun az ilişmeyin bir iki ergen pataklıyım geçer. Ya da dur yazımı bitirip öyle salıyım içimdeki boğayı ergenlerin üstüne başına.
Bu genç kızlarımızın bide burnu markaya batmış olan çeşitleri var ama onları ne zotçe dabbanalar ne bolce babaneler paklar. Babalarının paralarına sağlık artık..
Durum vaziyet hali hazırda işte böyle gençler. Neyse şimdi ben uyumaya gidiyorum ohanos diye şaşıran, xd zaaaa diye gülen, sözlerine çınım diye başlayan ergen kızlarımızın nesli tükenince uyandırın beni.
Ha bu arada ben Zekeriya Beyaz. Bu da internette ki gülüşüm [o]_[o]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder