11 Kasım 2011

Adamsın Behzat Ç.!

Hayatın insanlara nasıl okkalı şamarlar attığını gösteren dizidir aslında Behzat Ç.
Ne de çok severim karizmanın ta kendisi olan Erdal Beşikçioğlu abimizi…
Peki ya Behzat Ç Seni Kalbime Gömdüm filmini izleyenler! Sizinde benim gibi dibiniz düştü dimi filmdeki Behzat abimize! Adamın iliğini kurutan cinsten bi dip düşmedir bu!… Hani insanın filmden çıktıktan sonra gidip bi emniyet şubesine başvurup ‘polis olucam lan ben’ diyip yumruğunu masaya indiresi geliyo!
Gelmiyo mu la! :)
Gelmiyosa da sorun değil zaten her önüne gelen polis olmasın arkadaş! Bu da ayrı bir sayfa açmaya yetecek kadar geniş bi konudur aslında lakin konumuz şimdi bu değil. Ama ben yine de sonsuz sevgilerimizin baş kahramanı Mustafa Kemal Atatürk’ümüzün bir sözünü hatırlatmak isterim tam da bu sırada: ‘Herkesin polisi kendi vicdanıdır, fakat polis vicdanı olmayanların karşısındadır.'
Sadece Behzat abimiz diye sınırlayıp film ekibinin hakkını yememek lazım tabi ki hepsi ayrı muhteşemdi. Harun, Hayalet, Akbaba ve seri katil rolünü üstlenmiş Tardu Flordun. Hatta Cansu Dere’ye bile ayrı yakışmış ‘olay yerici’ rolü :)
Evet şimdi tekrar soruyorum elinizi vicdanınıza bi koyun hele; gidip bi emniyet şubesine başvurup ‘polis olucam lan ben’ diyip yumruğunuzu masaya indiresiniz gelmiyo mu hala!
Aslında ben o sesini hava boşluğuna bırakıp minik bir kedi misali uysal ama içindeki çatlak sızıntılarından fire veren deliliğiyle sevdiğim Şule’yi (Ayça Eren) filmde ne zaman nerden çıkıcak acaba diye bekledim durdum.
‘Oda olaydı iyidi be hacı!’ dedim sonra bende hava boşluğuna sesimi bırakarak! Binevi Şule’yi andım yani :)
Her şeyi de kelimelerle anlatmaya çalıştığımdan kaynaklanıyo bu çene düşüklüğümün parmak uçlarıma vurmuş hali. Ama bi duygu yakaladım mı kendimde iliğini, dibini, ömrünü kurutmadan da edemiyorum huyum kurusun!
Yani diyeceğim o ki yayında ve yapımda emeği geçen tüm Behzat Ç. film ekibine büyük bir teşekkürü borç bildim kendi adıma.
Harbiden adamsınız la!
Ve bende ağız dolusu gülüşümle ‘Hastasıyız dedeeeeee’ diyerekten yazıya veda ediyorum. Ama şunuda bilesiniz ki yazı biter Behzat Ç. bitmez. Dünyanın her yerinde, insanların içinde, dışında, orda, burada… neyse işte hayatın gerçekleri falan filan!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder