9 Kasım 2011

'Denize Doğru'



Çözdüm her şey çok basit
Denize doğru üç beş dakika yeter
Derdimi anlatmaya!
Zaten çoğu şeyi değmez çok konuşmaya
Denize doğru...
Düşlerimde bile kaçtım, denize doğru
Aslında kaçmak değil, sevgiye koşmak
Sessizdiler ama çoktular
Biraz deli biraz çocuktular
Denize doğru...
Kolunu kaptıranlara çare bulunmaz
Yaşam bizden hızlı beklesen olmaz
Kararımı çoktan verdim
Denize doğru...
Gülmez çünkü hiç bilmez
Dertleri ağır, bütün kapılar çalınır
Ama bilgeler sağır!
Mışlar mişler ne demişler, burada bulamamışlar
Denize doğru...
Adını düşürenlere üzülsen değmez
Sesini kaybedenlerin bir şarkısı olmaz 
Kararımı çoktan verdim
Denize doğru...
Denize doğru...
Denize doğru!

'Bülent Ortaçgil'


Nasıl da çok severim bu insanı mis eden, mistik eden, huzur getiren, huzurlu bırakan sevgili Bülent Ortaçgil şarkısını. Ve de düşününce böyle muhteşem sözleri oturupta ne kadar uğraşsam yazamayacağıma kanaat getirdim. Sonra da kendi içimde içselleştirip, şiirselleştirip paylaşmak istedim siz sevgili okuyucularımla.
Vakit huzur bulma vaktidir...


e hadi buyrun o zaman!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder