26 Eylül 2011

Uydu mu, Uymadı mı!

Dünyanın bilmem neresine uydu düşer bizim evde olay olur. O derece gündemi yakından takip eden bi ailem var çok şükür bin şükür :P
Bu sabah uyanır uyanmaz salona hızlı bir dalış yapıp heyecanlı bir ses tonu ile ‘baba haberleri açsana uydu düşcekti düşmüş mü bi bakalım’ dedim. Bigün öncesinden görev dolayısıyla akşam haberlerini izleyemeyen babam şaşkın! Bi yandan ne uydusu diyerek bi yandan da haber kanallarından birini açtı baktık ki haber maber yok. Sonra ben bi koşu evde annemi bulup ‘anne uydu düşmüş mü, nereye düşmüş haberin var mı?’ dedim. Artık bu uydu beni nası bi etkilediyse :) Annem de tabi ‘he evet bu sabah bizim apartmanın önüne düştü kendisi, bende gittim hemen topladım altın kaplamalardan, hadi köşeyi döndük’ edalarıyla kafa bulmalar… :(
Hiç halden anlamıyo bu ebeveynler ya! Belli ki önemli benim için bu NASA parçası olan uydu niye anlamıyosunuz!!!
Belki kendimle ilgili çok gizli bilgilere ulaşıcam, belki bi kara kutusu filan vardır olamaz mı yani :p
Neyse ben meraklı  elimde kumanda zap map
olaylarına girmişken öğle haberleri imdadıma yetişti ve uydunun Kanada yakınlarına düştüğünü nihayet öğrendim. İçim bi buruk kaldı nedense!
Oysaki umutluydum bana yakın biyerlere düşücekti, ondandı bu merakım, gerginliğim, alınganlığım, iç güveysinden hallice tavırlarım…
Bana yakın biyerlere düşeydin nolurduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Hakkaten nolurdu acaba… ? :)
Ama bu Kanada yakınlarına düşmen bana hiç uymadı sayın uydu bilesin! Çok kırıldım hıhh!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder