20 Eylül 2011

Falan Filan!

balık krakeri hep sevmişimdir :)
Hayat güzeldir!!
Vapurlar, trenler, uçaklar filan… ha bide zencefil J
Yani bi gitme-gidebilme eylemi içine sığdırılmış, güzeldir diye tabir ettiğim hayat hep falanlı filanlı konuşulduğunda daha yaşanılır kılınıyor tarafımdan J ah bir düşebilsem şu güzel ülkemin daşlı yollarına…
Ken yoir umacin kot tayifau!!
Bişey anladınız mı, sizce ben nece konuşuyorum ?
Kendimce konuşuyorum işte.. hep böyleyim ben aslında.. sanırım kendimce konuştuğum süreçlerde hep bu yaşanılır kılabilme eylemlerimden hayatı falan filan J
Hayatta hep çok mantıklı şeyler olsun diye ısrarcı kişiliklerden değilim ki bu yazdığım mantıksız satırlarda bunun bir kanıtı olsa gerek…
Bu satırları herhangi bir şahıs okuyacak mı?
Cevap veriyorum : hayır.
Belkide evet... neyse ne!
Niyeki bu canla başla klavyeye olanca gücümle vuruşlarım J
Mantıksızlık !! hepsi bu !
Ama mutluyum yazabiliyor olabilmekten.. işte bir yaşanılır kılınış falan filan daha…
Aslında mantıksızlık silsilesi içinde yazdığım bu yazıya tam tamına zıt bir nitelikle gayet mantıklı bir kişiliğe de sahibimdir övünmek gibi olmasın J (narsistliğime yenik düştüm tam bu noktada) mantık insanı mısın duygu insanı mısın gibi garip saçma sorular sorarlar bazı zamanlar bazı saçma insanlar.. yok öyle bişey kardeşim! bişey insanı olmak zorunda değil kimse. İnsanız işte yetmiyo mu! Ha sana yetmiyosa eğer o zaman git emocu, rockr, punk yada apaçi styla gibi şaklabanlıklara bürün, bürün ki hem kendini bi kalıba sokmuş olursun hemde cahil bir nitelikle kendini insan olabilme yollarında ilerlerken, insani bir sınıfa tabi tutulmuş görürsün. Becerebilirsen tabi onuda !
Neyse bu depresif duygulanımlarımdan virajı alamama ihtimalini sağ elime alarak sol elimle şöyle güzel bir mevzu bulup onunla yola devam ediyim diyorum J yani bu mantıksız duygusal depresifliğin kıyısından şipagat atarak hoop diye güzel bir mevzunun içine düşsem diyorum J aman ne diyorum ben be !
Zırvalamaca….
He bide aklıma gelmişken ne diyo redd şarkısında;
Ben böyle güzelim falan filan…….
Nokta (.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder